Nederland! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Janneke Scholten - WaarBenJij.nu Nederland! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Janneke Scholten - WaarBenJij.nu

Nederland!

Blijf op de hoogte en volg Janneke

05 Augustus 2015 | Nederland, Nijmegen

Na nogal een stil weekje in Noorwegen was het weer tijd om in het vliegtuig te stappen, deze keer bestemming Schiphol! Ik kon niet wachten om iedereen weer te zien en van de vierdaagse(feesten) te genieten. Een minpuntje, in Ierland had ik een bacterie-infectie op mijn kin opgelopen en aangezien deze zich al goed had uitgebreid toen ik bij de huisarts in Ås kwam moest ik aan de antibiotica, dus dat werd geen alcohol tijdens de vierdaagsefeesten. Maar dat bederft de pret niet! Dit jaar was de vierdaagse ook extra speciaal voor ons, want mijn vader liep mee en wel de 50km!
Ondanks dat hij goed had getraind had hij het toch zwaar, maar hij heeft het helemaal uitgelopen! Wat betreft de feesten, de eerste paar dagen waren super gezellig, weer veel vrienden gezien. Helaas werd ik halverwege de week ziek en bevond ik mij de laatste dag van de vierdaagse bijna de hele dag in bed, al ben ik er nog wel even uit geweest om mijn vader aan te moedigen.
Oorspronkelijk was het plan om die maandag een paar dagen Friesland te kamperen met mijn ouders en zusje. Helaas was het weer na vrijdag omgeslagen en kwam het er met bakken uit. Verder zat mijn vader nog met een overbelaste voet en ik was ook nog niet echt fit. Dus besloten we een B&B te nemen en de vakantie op te schuiven naar woensdag.
Uiteindelijk hebben we een heerlijke tijd in Friesland gehad, de eerste dag veel regen maar donderdag en vrijdag was het droog en kwam de zon zelfs door.
De laatste paar dagen terug in Nijmegen vlogen om en voordat ik het wist stond ik alweer op Schiphol met mijn bagage. Toch had ik weer zin om terug te gaan, de introductieweek voor de internationale studenten was net begonnen en de meeste van mijn vrienden zijn ook weer terug in Ås. Dus met een glimlach zei ik mijn ouders en zusje gedag, al veranderde dit wel in een paar traantjes toen ik eenmaal in het vliegtuig zat, het duurt nu weer 5 maanden tot ik ze weer in de armen kan sluiten :(. Gelukkig ving een vriendin/huisgenoot mij op toen ik thuis kwam en kon ik haar en een andere vriendin de volgende dag helpen met informatie verschaffen aan de nieuwe internationale studenten.
10 augustus beginnen met lessen weer en kan ik mij helemaal gaan storten op statistiek, maar eerst nog even een paar dagen ontspannen en bijkletsen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janneke

Actief sinds 13 Jan. 2012
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 71085

Voorgaande reizen:

31 Juli 2014 - 01 Juli 2016

Studeren in Noorwegen

25 Januari 2012 - 29 Juli 2012

Stage Zweden

Landen bezocht: