Lindesberg - Reisverslag uit Grimsö, Zweden van Janneke Scholten - WaarBenJij.nu Lindesberg - Reisverslag uit Grimsö, Zweden van Janneke Scholten - WaarBenJij.nu

Lindesberg

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

27 Januari 2012 | Zweden, Grimsö

Deze dag wel weer vroeg uit de veren, naja kwart voor 8. Gisteravond alweer beter geslapen, dus vanavond slaap ik helemaal goed!
's Middags ging een student naar Lindesberg (+/- 30 km hier vandaan) omdat hij daar nog wat dingen moest regelen, dus ik kon mooi meerijden om daar boodschappen te doen. Aangezien we pas een uur later weer handden afgesproken ben ik eerst het dorpje (misschien stadje voor Zweedse begrippen)eens gaan bekijken. Al snel kwam ik bij een groot meer aan waar het dood stil was, echt geweldig! Na een half uurtje de winkel ingedoken, na lang zoeken had ik alles gevonden, maar wel weer een stuk armer! Ik schrok vooral van de prijzen van het vlees, gelukkig kan ik hier elandenvlees kopen wat een stukje goedkoper is en veel beter!

Plannen voor het weekend: uitslapen, wandelen en ik zie wel wat er op mijn pas komt. I love it!

  • 29 Januari 2012 - 09:42

    Hans:

    Moet je nu alle dagen van de week op stage=werken of heb je naast het we nog een vrije dag voor jezelf?

  • 29 Januari 2012 - 13:07

    Janneke:

    In het weekend ben ik gewoon vrij! Tenzij er natuurlijk iets is wat niet 2 dagen kan wachten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janneke

Actief sinds 13 Jan. 2012
Verslag gelezen: 413
Totaal aantal bezoekers 71063

Voorgaande reizen:

31 Juli 2014 - 01 Juli 2016

Studeren in Noorwegen

25 Januari 2012 - 29 Juli 2012

Stage Zweden

Landen bezocht: