Een week verder - Reisverslag uit Grimsö, Zweden van Janneke Scholten - WaarBenJij.nu Een week verder - Reisverslag uit Grimsö, Zweden van Janneke Scholten - WaarBenJij.nu

Een week verder

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

03 Februari 2012 | Zweden, Grimsö

Het is alweer meer dan een week geleden dat ik naar Zweden vertrok. Echt veel aan het project het ik nog niet gedaan aangezien deze week een cursus was van het statistiek programma Rstudio. In het begin even wennen aan de Engelse termen, maar weer een hoop geleerd! Elke woensdagavond spelen een stel innebandy(floorhockey), dus ik afgelopen woensdag mee.Nu is hockey niet echt mijn ding dus blijft het ook bij deze ene keer. Wel heb ik een 10rittenkaart gekocht voor het zwembad, samen met een andere student ga ik 1x per week zwemmen :)
Aankomende zaterdag gaan we met z'n allen(studenten) koken en een feestje bouwen. Want het aantal studenten hier blijft groeien, ondertussen zijn we al met 9 studenten(over 2weken komt er nog een bij). Lekker gezellig dus!

  • 04 Februari 2012 - 00:31

    Hans:

    Tjee wat gezellig! En komen al die mensen uit verschillende landen en hebben zij dezelfde studieachtergrond als jij...

  • 04 Februari 2012 - 09:54

    Janneke:

    Alle studenten studeren iets met biologie, maar hebben inderdaad dezelfde interesses: Wildlife biology
    Ik ben wel de enige die hier is voor mijn bachelor, de andere doen allemaal hun eindthesis voor de master. Ik ben daardoor ver uit de jongste. Maar dat maakt het er niet minder gezellig op!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janneke

Actief sinds 13 Jan. 2012
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 71045

Voorgaande reizen:

31 Juli 2014 - 01 Juli 2016

Studeren in Noorwegen

25 Januari 2012 - 29 Juli 2012

Stage Zweden

Landen bezocht: