Mo i Rana - Reisverslag uit Mo i Rana, Noorwegen van Janneke Scholten - WaarBenJij.nu Mo i Rana - Reisverslag uit Mo i Rana, Noorwegen van Janneke Scholten - WaarBenJij.nu

Mo i Rana

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

10 Juli 2012 | Noorwegen, Mo i Rana

Mijn spullen zijn weer ingepakt en ik zit weer in de trein (deze keer voor 6,5 uur naar Trondheim). Kortom, tijd voor een nieuw blog.

Ik had prachtig weer in Mo i Rana. Mijn plan was om een gletsjer en een grot te bekijken. Helaas kreeg ik te horen dat je daar alleen maar kan komen met de auto. Degene waar ik mijn slaapplaats had had een auto, maar moest tot 3 uur werken. Ik heb nog steeds niet genoeg vertrouwen in de mensheid om in me eentje te gaan hitchhinken, dus moest ik wat anders verzinnen om te doen. Gelukkig zijn er altijd bergen hier wat je kan beklimmen, dus een mooie wandeling gemaakt naar de top (ong 500 m.o.h.). En tegen de tijd dat ik beneden was en had genoten van een ijsje was het 3 uur. Eerst gingen we de grot in (GrØnligrotten, enige verlichte grot in Noorwegen). Het was een rondleiding van 40 minuten en soms was het goed kijken waar je liep en zorgen dat je je hoofd niet stootte.
Om bij de gletsjer te komen moet je eerst een boot nemen. Helaas vertrok de laatste boot om 4uur en we waren dus te laat. Erg jammer, maar een goede reden om weer een keer terug te gaan!

  • 10 Juli 2012 - 08:19

    Joost:

    Je was er weer vroeg bij vanochtend ;p

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janneke

Actief sinds 13 Jan. 2012
Verslag gelezen: 607
Totaal aantal bezoekers 71049

Voorgaande reizen:

31 Juli 2014 - 01 Juli 2016

Studeren in Noorwegen

25 Januari 2012 - 29 Juli 2012

Stage Zweden

Landen bezocht: