In Zweden - Reisverslag uit Grimsö, Zweden van Janneke Scholten - WaarBenJij.nu In Zweden - Reisverslag uit Grimsö, Zweden van Janneke Scholten - WaarBenJij.nu

In Zweden

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

25 Januari 2012 | Zweden, Grimsö

Vroeg opstaan, met het vliegtuig en daarna met de trein en daar stond ik dan in een plaatsje genaamd Skinnskatteberg. Daar stond een andere student mij op te wachten om samen naar het onderzoekscentrum (in Grimsö) te gaan. Ik kreeg meteen een rondleiding, want praten dat kan ze wel. Het is groter dan ik had verwacht en ik deel samen met haar een klein huisje. Momenteel zijn wij de enige vrouwelijke studenten, de rest van de studenten bestaat uit (volgens mij) 6 jongens.
Ondertussen hebben we al een klein wandelingetje gemaakt en heb ik genoten van de sneeuw. Toch ligt er maar een dun laagje sneeuw waardoor ik veldwerk hier misschien niet door kan gaan. Ik krijg daarom een nieuwe opdracht (wat nog wel met prooien van wolven te maken heeft)maar mag gelukkig nog wel mee op veldwerk. Want als er hier niet genoeg sneeuw valt, gaan we naar het noorden.
In het huisje heb ik helaas geen internet, maar in andere gebouwen wel. Dus voor skypen moet ik dus eerst ff de kou door.
Kortom, het ziet er allemaal erg gezellig uit en het gaat helemaal goedkomen hier!

  • 25 Januari 2012 - 15:50

    Wies:

    Ha Janneke!
    De eerste reactie:) Fijn dat het goed bevalt!
    Liefs

  • 25 Januari 2012 - 16:35

    Joost:

    Hey Jann, Cool ! Ben benieuwd naar de foto's :) (valt het huisje mee of tegen??)

  • 25 Januari 2012 - 18:30

    Huub Van Osch:

    Goed hoor. En dapper. Veel plezier en natuurlijk succes!

  • 25 Januari 2012 - 21:28

    Esther:

    Klinkt goed!

  • 26 Januari 2012 - 09:38

    Hugo En Ankie:

    Fijn dat je goed bent aangekomen! Veel succes met de stage.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janneke

Actief sinds 13 Jan. 2012
Verslag gelezen: 367
Totaal aantal bezoekers 71137

Voorgaande reizen:

31 Juli 2014 - 01 Juli 2016

Studeren in Noorwegen

25 Januari 2012 - 29 Juli 2012

Stage Zweden

Landen bezocht: