Update - Reisverslag uit Grimsö, Zweden van Janneke Scholten - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Grimsö, Zweden van Janneke Scholten - WaarBenJij.nu

Update

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

02 Maart 2012 | Zweden, Grimsö

Jaja, ik leef nog!
Wat is er allemaal gebeurd nadat ik de laatste keer heb geschreven...
De dag nadat ik mijn verhaaltje had geschreven kregen we het nieuws te horen dat ze een lynx hadden gevangen. Wij(lees: studenten) snel de auto op naar de lynx. Na een kwartier glibberen hadden we het gehaald. Wat mooie foto's gemaakt en natuurlijk de pluimpjes op de oren van lynx aangeraakt.
Verder hebben we al twee verjaardagen gehad! Pearl (van Hongarijen), ze had een taart gemaakt en we hebben voor haar gezongen (in het Zweeds natuurlijk!).
Gister was de verjaardag van Pablo (van Spanje), hij had allemaal inkopen gedaan voor een diner die we vervolgens met z'n allen hadden klaargemaakt, heerlijk! Gister is ook mijn kamergenoot gearriveerd, Lea van Frankrijk.

Ondertussen ben ik hier al een maand en heb al een klein dieptepuntje gehad. In het weekend valt hier niet veel te doen, ik leer wat Zweeds (althans poging tot), lees wat en geniet van het zonnetje. Aangezien het de afgelopen 2 weken super glad was, was wandelen geen optie. Ik begon me dus te vervelen en dan ga je Nederland, waar je lopend naar de supermarkt kan, toch wel missen.

Maar! Ik heb spullen gekocht om zelf brood te maken, ze hebben hier namelijk alleen maar brood voor te roosteren Ik heb ook spullen voor een cake en bijna al het ijs is weg dus kan weer wandelen. Verder heeft een huisgenoot van mij heeft breinaalden, dus ga dit weekend beginnen met breiden.

Tot slot, ik heb mijn onderzoeksplan ingeleverd en alle foto's al geanalyseerd. Nu dus bezig met materiaal & methode schrijven en weer een hoop artikelen lezen voor de introductie. En als het goed is ga ik over 1 of 2 weken een week naar het noorden om te helpen met veldwerk!

Kus,kus

  • 03 Maart 2012 - 11:29

    Hans:

    heeee nichtje!!
    Begrijpelijk ondanks dat de natuur en omgeving ´wunderbar schon´ is dat de verveling toeslaat, maar goed dat je je creativiteit z´n gang laat gaan: helemaal top hoor!! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janneke

Actief sinds 13 Jan. 2012
Verslag gelezen: 337
Totaal aantal bezoekers 71125

Voorgaande reizen:

31 Juli 2014 - 01 Juli 2016

Studeren in Noorwegen

25 Januari 2012 - 29 Juli 2012

Stage Zweden

Landen bezocht: