Dag nr 2 - Reisverslag uit Grimsö, Zweden van Janneke Scholten - WaarBenJij.nu Dag nr 2 - Reisverslag uit Grimsö, Zweden van Janneke Scholten - WaarBenJij.nu

Dag nr 2

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

26 Januari 2012 | Zweden, Grimsö

Vandaag lekker uitgeslapen, dat was ook wel nodig aangezien ik gister om kwart over 3 's ochtends eruit moest en gisternacht om het half uur wakker werd. Onbewust dus nog een hoop spanningen, kwestie van wennen.
Vandaag wat meer duidelijkheid gekregen over mijn (nieuwe) opdracht. Ik heb de gegevens bekeken, maar heb nog wat vraagjes, dus morgen nog maar vragen. Aangezien iedereen hier vroeg naar huis gaat.
Ondertussen is het al 4 uur en het begint al te schemeren. Gelukkig heb ik een zaklamp bij, want als het hier donker is ie je niks meer!
Nu nog even zorgen dat ik morgen met iemand mee kan rijden om boodschappen te doen, want het hele weekend op spaghetti leven is ook niks.

  • 26 Januari 2012 - 19:34

    Lisa:

    Heeej<3

    Hoe is het verder met de kou? En met hoeveel zit je in het huisje?
    En ik vind die spanningen nou niet echt gek, haha.

    x Lisa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janneke

Actief sinds 13 Jan. 2012
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 71068

Voorgaande reizen:

31 Juli 2014 - 01 Juli 2016

Studeren in Noorwegen

25 Januari 2012 - 29 Juli 2012

Stage Zweden

Landen bezocht: